Przedszkole nr 7 - Jadłospis

Powiększ

 

 

Dzień

Data

Jadłospis-przedszkole

Poniedziałek 09.03.2020

Śniadanie:Płatki owsiane na mleku 2%, pieczywo razowe, masło roślinne, serek Almette, pomidor, herbata czarna z cytryną i miodem naturalnym (384 kcal; 1,7)

Zupa: Podrosolnik z pietruszką, porem, marchweką, selerem i natką (82 kcal; 1,9)

II danie: Kotlet wykwintny, ziemniaki gotowane, szpinak z czosnkiem i masłem, woda mineralna ( 477 kcal; 1,3,7,10)

Podwieczorek: Soczek owocowy bez cukru (138 kcal;)

Wtorek 10.03.2020
Śniadanie: Kakao naturalne na mleku 2%; bułka pszenna, masło roślinne, jogutr owocowy, surowa marchewka (426 kcal;1,6,7)

Zupa: Rybacka z makaronem, pietruszką, porem, marchewką, selerem i natką (124 kcal; alergeny: 1,3,4,9)

II Danie: Pałeczki  z kurczakiem z pieca, ziemniaki gotowane, marchewka z groszkiem, kompot truskawkowy słodzony miodem naturalnym (509 kcal;1,7)

Podwieczorek: pomarańcza, mleko (130 kcal;alergeny:1,7)
Środa

11.03.2020

Śniadanie: Płatki kukurydziane na mleku 2%, pieczywo razowe, masło roślinne,twaróg z tuńczykiem, ogórek świeży, herbata czarna z cytryną, słodzona miodem naturalnym ( 459 kcal; 1,4,6,7)

Zupa:  Pieczarkowa z ziemniakami, marchewką, pietruszka, selerem, porem i natką (135 kcal; 7,9)

II danie: Gołąbki w sosie pomidorowym, ziemniaki gotowane, kompot śliwkowy słodzony miodem natulanym (490 kcal; 1)

Podwieczorek: jabłko, herbata miętowa (83 kcal;)

Czwartek

12.03.2020

Śniadanie: Kawa Inka na mleku 2%, bułka żytnia, masło roślinne, serek homogenizowany, kiwi  (470 kcal; 1,6,7)

Zupa:  Szczawiowa z ziemniakami, marchewką, pietruszką, porem, selerem, koperkiem (163 kcal; 3,7,9,10)

II danie: Pulpet z indyka w sosie warzywnym, kasza paczak, buraki zasmażane, kompot wiśniowy słodzony miodem naturalnym (546 kcal; 1,3,7,9)

Podwieczorek: melon, mleko (82 kcal;7 )

Piątek 13.03.2020

Śniadanie: Ryż gotowany na mleko 2%, pieczywo mieszane, masło roślinne, pasta mięsna ze szczypiorkiem, papryka surowa, herbata czarna z cytryną słodzona miodem naturalnym (407 kcal; 1,7)

Zupa: Barszcz ukraiński z ziemniakami, boczkiem wędzonym pietruszką, marchewką, porem, selerem i majerankiem (318 kcal; 1,6,7,8,9)

II Danie: Makaron z twarogiem, masłem i bułką tartą, woda mineralna (752kcal;1,3,7)

Podwieczorek: sałatka owocowa, herbata rumiankowa (148 kcal; 1,3,7)

Do przygotowania produktów używana jest sól o obniżonej zawartości sodu.

Alergeny: 1- gluten; 2- skorupiaki; 3- jaja; 4- ryby i pochodne; 5- orzeszki ziemne;

6- soja; 7- mleko; 8- orzechy; 9- seler; 10- gorczyca;

11- sezam; 12- dwutlenek siarki i siarczyny; 13- łubin; 14- mięczaki 

.