Strona główna | Jadłospis

Jadłospis

28.09-02.10.2020 r.

PONIEDZIAŁEK 28.09.2020

  • Zupa dyniowo-pomidorowa z makaronem, pietruszką, porem, marchewką, selerem i natką (177kcal;1,3,7,9)
  • Burger school, ziemniaki gotowane, surówka z kapusty pekińskiej, woda mineralna, baton karmelowy (814kcal;1,3,5,7,8,11)

WTOREK 29.09.2020

  • Barszcz czerwony z ziemniakami, pietruszką, porem, marchewką, selerem i majerankiem (176kcal;7,9)
  • Pieczeń z karkówki w sosie, makaron gotowany, surówka z marchwi i jabłka z jogurtem naturalnym, gruszka (646kcal; 1,7)

ŚRODA 30.09.2020

  • Zupa pomidorowa z ryżem, pietruszką, porem, marchewką, selerem i natką (101kcal; 7,9)
  • Filet z łososia na dziko, ziemniaki gotowane, sałata lodowa z sosem winegret, kompot z owoców mieszanych, snack popcornowy (500kcal;1,4)

CZWARTEK 01.10.2020

  • Zupa z kiszonych ogórków z ziemniakami, pietruszką, porem, marchewką, selerem i koperkiem (142kcal; 7,9)
  • Bitki z indyka w sosie własnym, kasza jęczmienna, bukiet warzyw z masłem (kalafior, fasolka, brokuł, marchew), kompot śliwkowy, jabłko (687kcal;1,5,6,7,8,11)

PIĄTEK 02.10.2020

  • Zupa z czerwonej soczewicy z ziemniakami, pietruszką, porem, marchewką, selerem i natką (247kcal; 7,9)
  • Placki ziemniaczane ze śmietaną, woda mineralna, melon (528cal; 1,3,7)

PONIEDZIAŁEK 28.09.2020

  • Śniadanie: płatki kukurydziane na mleku 2%, pieczywo razowe, masło roślinne, twaróg ze szczypiorkiem i rzodkiewką, herbata czarna z cytryną i miodem naturalnym (552kcal; 1,6,7)
  • Zupa:Zupa dyniowo-pomidorowa z makaronem, pietruszką, porem, marchewką, selerem i natką (157kcal;1,3,7,9)
  • II danie: Burger school, ziemniaki gotowane, surówka z kapusty pekińskiej, woda mineralna (414kcal;3,7)
  • Podwieczorek: baton karmelowy, mleko (393kcal;1,3,5,7,8,11)

WTOREK 29.09.2020

  • Śniadanie: kakao naturalne na mleku 2%, bułka pszenna, masło roślinne, pasta mięsna ze szczypiorkiem i ogórkiem kiszonym, papryka świeża (330kcal; 1,6,7)
  • Zupa:Barszcz czerwony z ziemniakami, pietruszką, porem, marchewką, selerem i majerankiem (156kcal;7,9)
  • II danie:Pieczeń z karkówki w sosie, makaron gotowany, surówka z marchwi i jabłka z jogurtem naturalnym, kompot truskawkowy słodzony miodem naturalnym (506kcal; 1,7)
  • Podwieczorek: gruszka, mleko (125kcal; 7)

ŚRODA 30.09.2020

  • Śniadanie:lane kluski gotowane na mleku 2%, pieczywo razowe, masło roślinne, kiełbasa krakowska, pomidor, sałata, herbata czarna z cytryną i miodem naturalnym (359kcal; 1,3,6,7,8,9,10)
  • Zupa:Zupa pomidorowa z ryżem, pietruszką, porem, marchewką, selerem i natką (101kcal; 7,9)
  • II danie:Filet z łososia na dziko, ziemniaki gotowane, sałata lodowa z sosem winegret, kompot z owoców mieszanych (500kcal;1,4)
  • Podwieczorek: snack popcornowy, mleko (150kcal;1,7)

CZWARTEK 01.10.2020

  • Śniadanie:kawa Inka na mleku 2%, bułka razowa, masło roślinne, jajecznica na maśle, pomidor (328kcal; 1,3,6,7)
  • Zupa:Zupa z kiszonych ogórków z ziemniakami, pietruszką, porem, marchewką, selerem i koperkiem (142kcal; 7,9)
  • II danie: Bitki z indyka w sosie własnym, kasza jęczmienna, bukiet warzyw z masłem (kalafior, fasolka, brokuł, marchew), kompot śliwkowy (600kcal;1,5,6,7,8,11)
  • Podwieczorek: jabłko, herbata miętowa (83kcal;)

PIĄTEK 02.10.2020

  • Śniadanie: płatki owsiane na mleku 2%, tosty z szynką i serem żółtym, pomidor, herbata czarna z cytryną i miodem naturalnym (381kcal; 1,3,6,7,8,9,10)
  • Zupa:Zupa z czerwonej soczewicy z ziemniakami, pietruszką, porem, marchewką, selerem i natką (227kcal; 7,9)
  • II danie:Placki ziemniaczane ze śmietaną, woda mineralna (470cal; 1,3,7)
  • Podwieczorek:melon, mleko (75cal; 7)

Alergeny: 1-gluten, 2-skorupiaki, 3-jaja, 4-ryby i pochodne, 5-orzeszki ziemne, 6-soja, 7-mleko, 8-orzechy, 9-seler, 10-gorczyca, 11-sezam, 12-dwutlenek siarki i siarczyny, 13-łubin, 14-mięczaki

Do przygotowania produktów używana jest sól o obniżonej zawartości sodu.